Tortellini salade

Omdat het eigenlijk 27 graden zou worden vandaag maar dat achteraf heel erg tegenviel wilde ik stug toch onze maaltijdsalade op het dak eten. Was een beetje koud in mijn sportkleren.

We aten bij de salade kip in zo’n maggi kruidenpapier. Lekker stukje vlees zo!

De tortellini zelf behoort niet tot 1 van mijn favorieten heb ik besloten maar de avocado, kip en olijven maakte alles goed.

   
 Benodigdheden

  • 1 kipfilet
  • 1 maggi kruidenpapiertje
  • 1 avocado
  • 1 gele paprika
  • Ijsbergsla
  • Tortellini pasta (ik had met vlees)
  • Wat tomaatjes
  • Olijven
  • Peper
  • Lekkere olijfolie. Ik maakte een mix van tomaten azijn en Chili olijfolie

Kook de pasta gaat.

Wikkel de kip en het papier en bak aan beide kanten ongeveer 8/9 minuten.

Snijd de ijsbergsla, tomaat, paprika en olijven klein en doe dit in een kom.

Snijd de avocado en kip in plakjes.

Voeg de pasta bij de salade en mix met de olijfolie/azijn. Kruid met peper. Leg de avocado en kip erop en serveer maar.

Bron: http://www.ohmyfoodness.nl